Aangekomen in Costa Rica - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Vera Toonen - WaarBenJij.nu Aangekomen in Costa Rica - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Vera Toonen - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Costa Rica

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

09 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

!Hola¡

Na een goede vliegreis zijn we in Costa Rica aangekomen. Bij het verlaten van het vliegveld hebben we gelijk kennis gemaakt met het regen seizoen...

Het gastgezin waar ik zit is heel open en helpt me met mijn spaans. Naast een nieuwe vader en moeder heb ik een zusje van 14 en een broertje van 6 erbij. Mijn kamer is prima, heel eenvoudig maar ik kan me spullen kwijt in een kast en ik heb de luxe van een 2 persoons bed.

Alle huizen zijn verder voorzien van hekken, dus je komt niet zomaar een huis binnen. Helaas nog geen foto´s maar die komen de volgende keer.

Gallio Pinto is het lokale gerecht hier in Costa Rica met rijst en bonen die ze drie keer op een dag eten. Dus ja, ontbijt, lunch en avondmaal maar echt het is goed te eten. Krijg er zelfs een roerei bij en een stukje vlees/vis.

Deze week is alles ontdekken, we worden door Henry, onze project coordinator in Costa Rica mee genomen. Hij laat zien waar alles zit en waar we aankomende periode dingen kunnen vinden die we nodig hebben. Gister zijn we al in San Jose geweest de hoofdstad en hebben we in ons dorp, Purral, een rondje gelopen. Na het weekend beginnen de spaanse lessen en een week daarop mag ik pas echt les gaan geven.

Mijn tijd hier in het internet cafe is bijna om dus mijn volgende verhalen komen snel weer.
Bedankt voor de leuke berichtjes en jullie horen snel weer van me.

Liefs Vera

  • 09 Juli 2009 - 17:52

    Nick:

    Klinkt heel leuk allemaal en ben blij dat het niet tegen valt. Kijk al uit naar de foto's ;) dikke kus

  • 09 Juli 2009 - 18:07

    Melanie:

    Hejj vera!!

    WQat fijn dat je zo goed terecht bent gekomen:)\
    wacht met smart op de volgende berichten!

    (K)

  • 09 Juli 2009 - 20:23

    Hoi Meissie:

    Fijne tijd daar en tot oktober!

    Jolanda

  • 10 Juli 2009 - 07:36

    Peter:

    Hallo Vera
    Fijn dat het je nu al bevalt ik wens je een fijne en vooral een leuke tijd.
    En we wachten wel op het volgende bericht met foto's.
    Groetjes Peter.

  • 10 Juli 2009 - 08:06

    Wieke:

    Heey lieve meid!
    Wat leuk om nu al wat te lezen! Denk aan jullie!!

    geef leen ook een kusje van me

    liefs Wiek

  • 10 Juli 2009 - 08:08

    Manon:

    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen! Heel veel succes en geniet ervan!

    Liefs, Manon

  • 10 Juli 2009 - 12:04

    Simon:

    Heey,

    Beter dat het je goed bevalt. Ze gaan daar nog wat meemaken als je les gaat geven.

    Dus als ik het goed begrijp heb je de spaanse taal dadelijk helemaal onder de knie als je weer thuis bent;):P.

    Ik had je nog een sms gestuurd dinsdag middag maar weet niet of je die nog ontvangen hebt voordat je naar costa rica bent gegaan?

    Veel plezier daar (jou kennende gaat dat wel goed komen).

    groeten kussssss

    Simon

  • 10 Juli 2009 - 13:04

    Luke:

    hoi hoi
    dus t bevalt je wel allemaal daarow?
    leuk te horen!
    was wel slim om een telefoonkaartje aan te schaffen en gezellie te bellen naar huis maar nummer doorgeven was een ander verhaal zeker ;):P
    maak er een leuke tijd van!
    grxx van je big broer

  • 10 Juli 2009 - 17:54

    Jose:

    Ha Vera,

    Gelukkig heb je een goede reis gehad, en zijn de eerste indrukken goed. Veel succes met je spaanse lessen, en ik ben benieuwd naar de avonturen die jij allemaal gaat beleven.
    Veel groetjes vanuit Bemmel. Tot het volgende bericht!! Groetjes van Jose

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Vera

Actief sinds 01 Mei 2009
Verslag gelezen: 95
Totaal aantal bezoekers 21626

Voorgaande reizen:

06 Januari 2010 - 11 Maart 2010

Trip USA

07 Juli 2009 - 06 Januari 2010

Afstuderen in Costa Rica

Landen bezocht: