Laatste weekje in Nederland - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Vera Toonen - WaarBenJij.nu Laatste weekje in Nederland - Reisverslag uit Nijmegen, Nederland van Vera Toonen - WaarBenJij.nu

Laatste weekje in Nederland

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

01 Juli 2009 | Nederland, Nijmegen

Hey,

Het aftellen is nu echt begonnen..

Mijn kamer in Groningen is opgezegt en helemaal leeg nu, dus woon weer voor even bij me ouders in Nijmegen.
Over een klein weekje sta ik op het vliegveld, klaar voor vertrek.

Afgelopen vrijdag heb ik een afscheidsfeestje gegeven in Groningen, wat echt gezelli was om iedereen nog even te zien. Aankomende zaterdag nog even tegen de laatste vrienden in Nijmegen ´doei´ zeggen dan word het tijd om mijn tas in te pakken.

Hopelijk houden jullie me op de hoogte over van alles hier in Nederland dan doe ik dat natuurlijk van Costa Rica.

Liefs Vera

  • 06 Juli 2009 - 20:47

    Lisette:

    Lieve schat, even voordat je gaat... nog een berichtje.
    Ik ben bang dat ik je niet meer kan zien :'(
    ik wil je nog 1dingetje meegeven voor je gaat...

    God doesn't give you the people you want, He gives you the people you NEED. To help you, to hurt you. to love you an to make you into the person you were meant to be.

    Luv Ya!!

    dikke kuzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Nijmegen

Vera

Actief sinds 01 Mei 2009
Verslag gelezen: 87
Totaal aantal bezoekers 21631

Voorgaande reizen:

06 Januari 2010 - 11 Maart 2010

Trip USA

07 Juli 2009 - 06 Januari 2010

Afstuderen in Costa Rica

Landen bezocht: