Eerste donaties zijn binnen!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Vera Toonen - WaarBenJij.nu Eerste donaties zijn binnen!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Vera Toonen - WaarBenJij.nu

Eerste donaties zijn binnen!!

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

01 Juni 2009 | Nederland, Groningen

Afgelopen vrijdag, 29 mei, tijdens de 'Nijmegen Global Athletics' (een internationaal atletiek evenement), heb ik de eerste donaties kunnen ontvangen voor de sport-ontwikkelingsprojecten in Costa Rica.

Hiervoor wil ik iedereen bedanken en vooral het bestuur van Nijmegen Atletiek die mij hiervoor de mogelijkheid heeft gegeven.

In totaal heb ik op deze dag € 412,61 binnen gehaald.

Aankomende zaterdag 20 juni organiseer ik een spinning marathon bij Springs, fitness centra (op de grote markt) in Groningen. Dus voor diegene die nog sportief bezig willen zijn.... ;)

Verder is het aftellen voordat ik vertrek, over iets meer dan een maand! Ik heb hier in Groningen deze laatste maand nog genoeg te doen, denk aan stage, tentamenweek, verhuizen, spaans leren, verdere voorbereidingen van Costa Rica en een klein afscheidsfeestje in Groningen.

Ik hou jullie op de hoogte en tot snel..
Liefs Vera