Costa Rica, Here I Come - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Vera Toonen - WaarBenJij.nu Costa Rica, Here I Come - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Vera Toonen - WaarBenJij.nu

Costa Rica, Here I Come

Door: Vera

Blijf op de hoogte en volg Vera

13 Mei 2009 | Nederland, Groningen

Mijn eerste berichtje op deze site, dus laat ik jullie maar vertellen over mijn plannen...

7 juli is het zover... dan vertrek ik naar Costa Rica, een klein landje in Midden-Amrika.

Samen met nog 2 andere meiden gaan we aan het werk in een buitenwijk van de hoofdstad San Jose. Ik ga hier voornamelijk gymlessen geven in het Spaans aan kinderen in het basisonderwijs. Verder zal ik buitenschoolse activiteiten en sportdagen gaan organiseren.

Momenteel ben ik nog hard bezig met mijn voorbereidingen. Als eerste, al mijn punten van dit jaar binnen zien te halen en alle andere zaken wat ik vooraf moet regelen voordat ik vertrek. Zo moet ik onder andere ook een geld-inzamelingsactie houden, het geld wat we binnen krijgen kunnen we daar ter plaatse gaan besteden, dus als je nog een zakcentje over hebt in deze tijden.. laat het me dan weten!

Rond 6 januari is het weer zover om Costa Rica achter me te laten maar ik vertrek nog niet naar Nederland, dus jullie zullen me langer moeten missen.
Ik ga op doorreis naar Noord-Amrika, via Miami ga ik langs de oostkust richting New York waar ik op 10 maart me vliegtuig terug pak richting Nederland. Hoe en wat verder in Amerika laat ik nog lekker op me afkomen, vooral genieten denk ik zo.

Via deze website wil ik jullie op de hoogte houden van mijn avonturen in Costa Rica. Als ik nog mooie foto's heb zal ik deze ook zeker op de site plaatsen.

Hopelijk zijn jullie nu iets meer op de hoogte en tot snel.

Liefs Vera

  • 13 Mei 2009 - 14:21

    Simon:

    heey vera,

    Echt wel beter, ben jaloers kan ik nie mee in de koffer;).

    Ik zelf ben net mijn stage plaats kwijt, maar heb waarschijnlijk al weer een nieuwe. vertel ik binnenkort wel meer over.

    maar dan moeten we binnenkort zeker nog afspreken, voordat je weg bent naar het buitenland.

    gr., kusssss

    Simon

  • 13 Mei 2009 - 14:36

    Manon:

    Hej meis!

    Echt super dat je deze reis kunt maken! Ga er lekker van genieten en ik ben nu al benieuwd naar de verhalen van alle dingen die je gaat meemaken! Maar gelukkig ben je nog een paar weken hier dus kunnen we nog even van jou genieten! ;)

    Kus, Manon

  • 13 Mei 2009 - 18:05

    Lisette:

    Hey meis!
    damn wat blijf je lang mis en ik moet je al zolang missen!! we moeten echt afspreken! Ik heb van 29mei tot 18 juni vrij dan ben ik zeker van plan om naar groningen te komen en zou top zijn als jij dan ook nog naar venlo kan komen!! Ik mis je zo vreselijk nu al!!

    dikke kuzz Lisette

  • 13 Mei 2009 - 18:50

    Sieteparasiempre:

    ¡A tu deseamos un tiempo
    inolvidable!

  • 14 Mei 2009 - 10:24

    Wieke :

    Hey chick,

    Wat heerlijk!! leuk om je plannen te lezen en zometeen alle verhalen!

    kus vanuit Zweden!

  • 15 Mei 2009 - 10:22

    Jolanda:

    Hallo Meissie......

    De dagen vliegen om en het is zo 7 juli!

    Nu ben ik wel wat van je gewend en ben je vaker langere tijd weg geweest maar zó lang en dan ook de andere kant van de Oceaan.....

    Ik ben vast van plan je in Costa Rica even te komen opzoeken. Nu nog hopen dat André dan ook meegaat!

    Jolanda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Vera

Actief sinds 01 Mei 2009
Verslag gelezen: 89
Totaal aantal bezoekers 21638

Voorgaande reizen:

06 Januari 2010 - 11 Maart 2010

Trip USA

07 Juli 2009 - 06 Januari 2010

Afstuderen in Costa Rica

Landen bezocht: